Promotiematerialen
Om de Eigen Kracht campagne verder 'aan te kleden' zijn in de loop der jaren diverse promotiematerialen gemaakt, waarbij ' de pot Eigen Kracht' het beeldmerk van de campagne werd. Hiervan enkele voorbeelden uit de periode 2008-2014. De grote pot werd samen met het display met folders in potjesvorm op de balie gezet. Het kleine potje werd uitgedeeld bij presentaties, beurzen en workshops. Het kleine potje is later vervangen door de bidon. Het t-shirt ' Ik Gebruik' had op de rugzijde de tekst van de pot en bidon. Deze materialen zijn niet meer voorradig.
Nieuwe materialen enzo
De huidige promotionele materialen hebben een zwarte bakstenen muur als achtergrond. Dit in lijn met de rest van de website. De bakstenen muur staat voor bouwen aan je sportieve doelen en in fitness hebben wij het dan vaak over 'slanker-strakker-sterker' worden. Op gezonde en duurzame wijze een goede getrainde fysiek ontwikkelen waar je trots op kunt zijn. De promotiematerialen die op dit moment beschikbaar zijn de volgende: het Eigen Kracht t-shirt, de Eigen Kracht-bidon, het Eigen Kracht-tasje, de loep van de Supplementenwijzer App. De loep is een kartonnen houdertje met een rechthoekig vergrootglas van plastic. Het dient als reminder om de 'kleine letterjes' van de informatie die op de labels van supplementen vermeldt staan nauwkeurig te lezen. Werkt het best als je de App hebt gedownload. Tot slot hebben we het Eigen Kracht boek. Een topboek dat in combinatie met de website van Eigen Kracht je alle informatie geeft die je nodig hebt, en meer!